قدس آنلاین-تبریز: فرماندار سراب گفت: امروز باید اختلافات بین جناحی کم رنگ شود چرا که این اختلافات بیشترین ضربه را به اصل نظام وارد می‌کنند و باید از این اظهارنظرهای تفرقه‌افکنانه و ناامید‌کننده پرهیز کنند.

پرهیز از اظهارنظرهای تفرقه‌افکنانه و ناامید کننده/ اختلافات بین جناحی کم رنگ شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، داود گرشاسبی صبح امروز در جلسه هماهنگی برای هر چه بهتر برگزار کردن هفته دولت که با حضور فرماندار، معاون فرماندار، شهرداران، بخشداران و روسای ادارات شهرستان برگزار شد با اشاره به بهره‌مندی از فیوضات دهه کرامت، خواستار ارائه اقدامات انجام یافته ارگان‌های دولتی شد.

فرماندار سراب ادامه داد: هفته دولت فرصتی برای ارائه گزارش عملکرد و دستاوردهای ادارات سطح شهرستان به مردم است؛ از این رو تمام مسئولان باید تمامی سعی خود را به کار ببندند تا به نحو شایسته مردم را در جریان عملکرد حوزه خود قرار دهند.

گرشاسبی در جلسه هماهنگی برنامه‌ریزی برای هفته دولت افزود: ثبات، امنیت، تعامل و هم‌افزایی ماحصل تعامل دولتمردان و مردم شهرستان سراب است که اقدامات انجام یافته نتیجه عملکرد مثبت ادارات و نهادهای شهرستان است.

فرماندار ادامه داد: دفاع از دستاوردها و عملکرد نظام، وظیفه همه مسئولان و به نوعی حمایت از نظام محسوب می‌شود.

گرشاسبی در ادامه به شرح وضعیت موجود پرداخت و اضافه کرد: امروز مصالح نظام و مردم باید در نظر گرفته شود، بستن دروغ به دولت و اتهام‌زنی به آن به هیچ وجه به نفع منافع نظام و مصالح اسلام نیست بعضی‌ها خبرسازی علیه دولت را بر خبررسانی ارجح می‌دانند.

گرشاسبی با اشاره به ضربه اختلافات به اصل نظام تصریح کرد: امروز باید اختلافات بین جناحی کم‌رنگ شود چرا که این اختلافات بیشترین ضربه را به اصل نظام وارد می‌کنند و قاعدتا آنها که خود را بیشتر متولی امور می‌دانند باید از این اظهارنظرهای تفرقه‌افکنانه و ناامیدکننده پرهیز کنند.

شایان ذکر است هفته دولت از دوم شهریورماه آغاز و تا هشتم ماه ادامه خواهد یافت، در کنار برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته دولت، نمایشگاه توانمندی‌های ادارات شهرستان با حضور تمام ادارات برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.